11 kwietnia 2012

красота [Testowanie kosmetyków]

NIVEA Pure Effect CONTROL SHINE Matujący krem-żel
Opis producenta: Używanie nawilżającego kremu z matującymi właściwościami pomaga kontrolować nadmierne błyszczenie się skóry i zapewnia jej odpowiedni poziom nawilżenia.
Moja opinia: Krem naprawdę nawilża skórę twarzy i sprawia, że jest delikatna i miękka. Nie ma intensywnego zapachu co jest dla mnie zaletą.
WARTO!
UNDER TWENTY 2w1 lekki krem + puder antybakteryjny
Opis producenta: Krem nie tylko pomaga zwalczyć niedoskonałości, ale dodatkowo daje natychmiastowy efekt wyrównania kolorytu skóry, naturalnie maskując niedoskonałości.
Moja opinia: Zacznijmy od tego, że nie mam najjasniejszej cery ale krem jest dla mnie zbyt ciemny i pomarańczowy. Również prezentowany 'obiecany kolor' w rzeczywistości na opakowaniu jest ciemniejszy i taki jest też kosmetyk. Kolejny minus: produkt strasznie wysusza skórę! A na suchą skórę nie da się go używać, gdyż wygląda to bardzo nieestetycznie. Dodatkowo ciężko się zmywa a obiecywany efekt kryjący jest nikły.
NIE POLECAM!
GARNIER aloe vera
Opis producenta: Połączenie aloesu znanego z właściwości zmiękczających z lekką formułą, bez obciążania włosów. Włosy stają się błyszczące, pełne energii i witalności, stają się pełne życia.
Moja ocena: Szampon jest lejący i sam nie daje efektów. Sprawia, że włosy są strasznie matowe, więc nie można go używać bez odżywki. Za to po użyciu odżywki o kremowej konsystencji włosy od razu są miękkie jak nigdy! Zakochałams ię w tej dwójce! Dodam też, że odzywka zużywa się znacznie szybciej niż szampon.
WARTO!
GARNIER Nawilżająca Pielęgnacja 7 dni Mleczko do ciała
Opis producenta: Garnier proponuje gamę produktów do pielęgnacji ciała Nawilżająca Pielęgnacja 7 dni, z wyjątkowym składnikiem L-Bifidus, o długotrwałym działaniu nawilżającym utrzymującym się nawet do 7 dni!
Moja ocena: Mam wesję z olejkiem z mango: wygładzenie dla skóry szorstkiej. Mleczko wspaniale i szybko nawilża. Ma też delikatny zapach, który utrzymuje się cały dzień. Mam bardzo suchą i szorstką skórę a to mleczko pomaga.
WARTO!

2 komentarze:

  1. Muszę Ci powiedzieć że zamierzałem kupić krem matujący 2w1 a mam pewnie ciemniejszą karnację (nie wiem nigdy cie nie widziałem nie znana mi blogerko) i i teraz zastanawiam się czy kupić czy nie.

    Recenzuj więcej!

    OdpowiedzUsuń